– Et refereixes a les terrassetes que sempre veiem quan passegem i a les que mai gosem pujar? (va contestar ell picant l’ullet).
**************************************
Comencem la setmana oferint-vos plans per als propers dies. Fantàstic, oi? I un pla que segur que us agradarà ;-).
A vista d’hotel es una iniciativa coordinada per 52 hotels d’aquesta ciutat que té lloc del 5 al 9 de juny (és a dir, demà mateix comença!).
Aquestes 52 terrasses es convertiran en l’escenari de concerts, espectacles de màgia, moda, natació sincronitzada, cinema… Cada terrassa té una programació diferent! Gaudireu d’unes vistes privilegiades al bell mig de Barcelona, cal aprofitar-ho!!
A més, durant la Setmana de les terrasses dels hotels de Barcelona, també podràs participar al concurs de fotografia “A vista d’hotel”. Aquest concurs està obert a totes les persones que assisteixin a alguna de les activitats programades durant la setmana, del 5 al 9 de juny.
Esbrina quina és la terrassa que s’adequa més als teus gustos 😉