Doncs sí, continuem amb els passatges desconeguts ;-).
El Passatge de les Manufactures és el carreret veí del que vam estar comentant ahir (Passatge de Sert). Per tant, les coordenades són les mateixes: Carrer Trafalgar i Carrer Sant Pere Més Alt. La diferència bàsica és que el de les Manufactures està cobert i sembla l’entrada d’un bloc de vivendes (que, de fet, també ho és!!!).
Doncs bé, només entrar vaig copsar un parell de bars just a l’entrada del passatge (costat Sant Pere més Alt) per a prendre tapetes en un ambient únic i francament original.
Del primer (Bar Pasajes) vaig detectar la carta de tapes i, la veritat, tot tenia molt bona pinta. Croquetes de cabrales, ensaladilles variades, cecina de Lleó, formatge d’ovella de Zamora, anxoves, humus, empanades i un plat que m’encurioseix especialment: la Pascualina, consistent en una espècie de quiche d’espinacs, ricotta, nous, olives i ou. Òndia quina bona pinta!!
El segon (Bar Tu-Yo) té una decoració més vintage (petit detall del rellotge d’època i d’una llum antiga).
En tot cas caldrà tornar-hi by night i veure l’ambient en directe!
Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.
Copyright © 2012 · All Rights Reserved · BcnLastCall
Genial! Quins raconets més encantadors té aquesta ciutat…
Ja ho pots ben dir!!!! Són llocs únics! Una abraçada!
UN LUGAR ESPECIAL,MAGICO Y ACOGEDOR.HAY QUE VISITARLO!!!!!
Pues sí Ana María!! A buscar un ratito el próximo finde para descubrir tan lindo rincón 😉
Un abrazo,
Bcn Last Call