Fa poquet he tingut l’oportunitat de conèixer les fragàncies de Santi Burgas, perfums niche made in Barcelona. Ho he fet a través de la seva col·lecció de perfums, la LÔANT COLLECTION.
A partir de 2010, la marca Santi Burgas va posar en marxa un nou concepte de personalització de perfums. Endinsant-se encara més en el seu estudi de l’organització de les formigues (si, si, heu llegit bé), Santi Burgas va trobar la connexió amb el món olfactiu ja que aquestes es comuniquen amb l’olor, a través de les feromones. Si bé el paral·lelisme pot semblar estrany la idea és que si una formiga fabrica una gran quantitat de missatges a partir de les seves feromones, tu també pots mesclar vàries essències per a elaborar un perfum.
Per tant, aquesta col·lecció sorgeix de la necessitat del perfumista de simplificar el procés de creació d’un perfum, de manera que sigui el propi client qui pugui “acabar” de preparar-lo. A efectes pràctics, això es tradueix en la possibilitat de combinar entre sí els 7 perfums (unisex) que formen part d’aquesta col·lecció.
Per a poder desenvolupar aquest projecte en Santi Burgas ha treballat amb la jove perfumista Blanca Dalmau (Llicenciada en Química per la UAB), el “nas” de la marca.
A través del Discovery Kit de la Lôant Collection he descobert aquests 7 perfums.
Els ingredients dels 7 perfums són:
La meva combinació: Lôant + Lômusk
Si n’hagués de portar una de sola: Lôtree
*****************************
Podríem dir que són perfums de “Km. 0” doncs tota la cadena d’elaboració i producció té lloc a Catalunya. Com veieu, a Barcelona hi ha el centre neuràlgic, el laboratori aromàtic ;-).
Tot i que el producte és purament local, el 95% de les seves ventes es produeixen a l’estranger. Actualment la seva clientela es reparteix entre Kuwait, Oman, Dubai, Itàlia, Suïssa, Alemanya, Lituània, però, com no podia ser d’una altra manera a Barcelona hi ha nombrosos seguidors de la marca.
El tipus de client que demanda els perfums de Santi Burgas és una persona amb gran passió pel món dels perfums, amb gust refinat, que busca aromes que siguin diferents i úniques; en definitiva, d’autor.
Us deixo un vídeo on veureu com s’elaboren els flascons dels perfums de Santi Burgas.
Copyright © 2012 · All Rights Reserved · BcnLastCall
Retroenllaç: Creatius Made in Barcelona (VI): Pols – La ceràmica que batega | Bcn Last Call