Què és el que fa que us sentiu com si estiguéssiu a casa vostra quan aneu a fer un cafè o a prendre alguna cosa? Jo ho tinc molt clar: que siguin amables, que s’estigui a gust al local i que et serveixin amb un somriure als llavis. No sembla complicat, oi? Doncs no és fàcil trobar locals que integrin aquests tres paràmetres. En tot cas, només cal allunyar-se del centre per poder topar amb un d’aquests racons. Avui us parlaré d’una cafeteria-teteria del barri d’Horta que va obrir el passat més de novembre. Es diu L’Oracle i l’Eva n’és la propietària. I sí, serveix amb un somriure als llavis.
És cert que una no es desplaça cada dia a Horta. Ahir tenia, però, un bon motiu: la signatura del llibre La Barcelona d’Hermes. No us dono més la tabarra amb aquest tema, ja he fet prou spam aquestes darreres setmanes. No obstant si voleu recordar a què m’estic referint o no sabeu quina milonga us estic explicant, cliqueu aquí.
De 16h a 18h, juntament amb l’Alba de La Bcn que me gusta vam estar signat exemplars a L’Oracle. La veritat és que la sorpresa fou molt grata ja que quan un surt de l’epicentre modernet de la ciutat no s’espera trobar llocs tan acollidors i decorats amb tan bon gust com aquest.
L’Oracle és una cafeteria-teteria que porta l’Eva, una emprenedora amb una energia desbordant i una alegria contagiosa. La cafeteria té tres parts diferenciades: l’entrada amb la barra per a fer el cafetonet ràpid, la part central on hi ha vàries taules (totes fetes per l’Eva, qui té una traça i gust increïble per l’interiorisme, com podreu veure si l’aneu a veure) i, finalment, la tercera part amb un sofà que sembla que sigui la saleta d’estar, amb taules baixes que conviden a quedar-s’hi hores xerrant.
Fixeu-vos amb les parets (d’obra vista, les va descobrir l’Eva quan estaven fent l’obra del local). Totes les fotografies tenen alguna cosa en comú i no és només el fet que es tracti d’actors o cantants coneguts: tots tenen una tassa de cafè o de te a les seves mans ;-).
A L’Oracle hi podreu esmorzar, dinar, berenar (tenen un sortit de pastissos amb una pinta tremenda!!!) o picar alguna cosa (pel que sembla la truita de patates dels divendres comença a tenir certa fama entre els clients habituals). Els preus són súuuper raonables. Només per posar-vos un parell d’exemples: un vermut 1,60 euros; una xocolata calenta 1,60 euros. Res a veure amb els preus del centre, oi? ;-).
Ja ho sabeu, quan aneu a passar un dia a Horta no podeu deixar de visitar L’Oracle!!!
Aquesta rosa és per a tu, Eva, perquè sense quasi bé conèixer-nos de res ens vas obrir les portes de L’Oracle. Gràcies per ser tan detallista i fer les coses fàcils.
***************************************
La cançó de la setmana és del grup Roxette. Els suecs van sonar durant una part de la tarda a L’Oracle. Em va fer pensar a quan el meu germà gran escoltava els cd’s d’aquest grup (diria que encara els escolta :-). Vaja, que em vaig sentir com a casa en certa manera fent aquest remember. “Vulnerable” era una de les meves preferides de petita (i, evidentment, la cantava sense saber anglès).
***************************************
Coordenades:
Feliç setmana!!!
Copyright © 2012 · All Rights Reserved · BcnLastCall
Fantastic…
Maravellosss…
Molt booóó…
Petunets y abrazadesss!!!!
Quin entusiasme!!! Me n’alegro que t’agradi tant!!! Una abraçada Juan!
Núria