Voleu fer content a aquell amic que sempre us demana que no el porteu a sopar a llocs “exòtics” perquè allò que realment el fa feliç és un bon pa amb tomàquet acompanyat d’una fusta d’embotits i de formatges? Porteu-lo a CAN RECASENS: us farà un monument.
Can Recasens fa cinc generacions que va plantar les arrels al número 102 de la Rambla del Poble Nou en un edifici de marcat estil modernista. Ho va fer primerament a través d’una carnisseria-cansaladeria, fundada l’any 1906, passant a ser, anys més tard, una xarcuteria i formatgeria. Finalment, l’any 2003, es va convertir en el màgic celler-degustació que ara coneixem.
Situat en un xamfrà del Poble Nou, Can Recasens és tot un referent al barri. Sempre està ple, per tant, resulta molt aconsellable (necessari) reservar si hi voleu anar un grupet. Altrament us quedareu a les portes d’un restaurant que us farà sentir com a casa i on menjareu embotits i formatges “per un tub” (sí, fa goig que et portin plats d’aquells que no “claregen”…).
Aquest restaurant cuida moltíssim els detalls de la decoració. De fet totes les fruites i verdures que serveixen per adornar l’entrada, les escales i cadascun dels racons del restaurant són fresques!!! Més autèntic que el Bosc de les Fades… 🙂
Parlem de la teca: podreu triar entre un ampli assortiment de taules d’embotits (ibèrics o catalans), de formatges (francesos, catalans, mesclats…), de patés; torrades (de sobrassada amb formatge de maó, de tres formatges, de fuet de Vic, d’escalivada amb anxoves, de pernil ibèric de gla, de llonganissa de pagès de Vic…); fondues; amanides (de bolets, de taronja, de pernil d’ànec); carpaccios i provolones (preparats amb ingredients variats).
La selecció de vins és força completa. El vi escollit per a acompanyar el repertori d’embotits i formatges va ser Llàgrimes de Tardor, negre (D.O. Terra Alta). La única (però sòlida) referència que en tenia era que el meu pare sempre en sol tenir alguna ampolla a casa ;-).
A nivell de la qualitat del menjar no tinc absolutament res a dir. Si hagués de dir un parell de detalls que són millorables, senyalaria que (i) és un mica sorollós i (ii) que a vegades els cambrers tarden una micona en portar les “segones comandes”. En tot cas són “defectes” atribuibles a la quantitat de gent que hi va cada dia.
Tot i aquest parell de detalls jo el recomanaria amb els ulls tancats. Val la pena desplaçar-se a aquesta zona de la ciutat i canviar una mica d’ambient (ah! i deixar de pagar com un beneït per plats esquifits…). A més, després de sopar podeu anar a prendre una copa en un dels nombrosos bars /terrassetes que hi ha al llarg de la Rambla del Poble Nou.
Dos vegades al mes (el primer i el tercer dimecres de cada mes) hi ha concert de música jazz en directe: la nota perfecta per a un restaurant que toca molt bé les seves tecles.
Coordenades:
Copyright © 2012 · All Rights Reserved · BcnLastCall
Retroenllaç: Isidro: Cosmetic Shop (Poblenou) | Bcn Last Call
El servei que ofereixen es totalment lamentable. Tenint reserva, ens van tratar com si fossim una merda.
Hola Rafa,
Moltes gràcies pel teu comentari. Pel que expliques vas tenir una molt mala experiència. Ostres quin greu. Jo les dues vegades que hi he anat (amb reserva també i amb grups nombrosos) ens van tractar força bé inclús recordo que ens van demanar disculpes quan, una de les vegades que hi vaig anar, un parell de plats van arribar més tard.
Potser els podries escriure explicant la teva vetllada, ja que sent tan desastrosa com m’expliques trobo que et mereixes una disculpa si més no. Salutacions cordials,
Núria
Bon dia Núria
He expressat la meva experiència en el seu facebook i s’han limitat a unes simples disculpes.
Em van donar hora per les 11 de la nit i en arribar em diuen que la meva reserva no existeix. Després de mirar em diuen que si, però que tanquen a les 12. Al ser tan tard accedim a sopar però ens comenten que ja només fan fustes, amanides i entrants no que es tard. Demanem i tota l’estona passaven i ens miraven ficant-nos pressa. Mentre’s sopàvem es van posar a escombrar i rentar tot el local. En cap moment cap disculpa, sino al revés. Semblava que ens feien un favor deixant-nos sopar.
Estava celebrant el cinquè aniversari amb la meva parella i el que havia de ser una bona nit es va convertir en una experiència molt desagradable.
Pel que he observat, no sóc l’únic que es queixa del servei. Últimament estan rebent moltes crítiques.
Amb tota l’oferta gastronòmica que hi ha a Barcelona, no tornaré a aquest local.
Salutacions i gràcies per deixar-me compartir la meva experiència
Molt bé Rafa, cal expressar tot tipus d’experiències, siguin bones o dolentes. Salutacions cordials! Núria
Bueno en primer lloc vec que no soc el unic amb males experiences amb el servei.
Dissabte 6 de Febrer despues de fer gestions a la zona la meva parella, em proposa de dinar al restaurant a on ja aviem estat.
Reserve en persona a les 13:30 li dieun que obren a les 2 a les 2:05 en presentem i en encargat ens demana si tenim reserva a lo que li contesta que ha parlat amb un altre camarer fa una estona i que si lo que confirma un altre camarer darrera la barra.
A lo que ens diu, en plan “Divo” de la bandeja, que no sap si ens podra donar dinar perque se li acaba de posar malal un camarer, i tardarie molt.
A lo que li argumento que essen principi de servei no vec el problema.
Resposta tinc 10 taules mes que arriben tots ara.Devan tanta tonteria li vaig dir que si no volie treballar u digues, i no feie falta tanta tonteria que no es un restaurant de cuina de autor perque sembli que estem en el hundimieto del Titanic perque falta un camarer.
Per tant ja perden la paciencia devant talabsurditat li vaig que ya marxava com volia i que dedicaria un rato a compartir la experiaencia subrealista a totes les guies que consulto.A lo que em va contestar que a ell li importaba una merda.
Nomes vull dir que us poseu en la meva situacio i penseu a lo que us podeu trobar si opteu per anar a dinar o a sopar.
Totes maneres vull deixar un mail perque la propietat si u desitga vol contactar amb mi en viu i directe per que el i digui lo que penso
animex@andorra.ad
Gracies
Ostres quin greu Lluís, a mi m’han tractat estupendament les vegades que hi he anat. Ais a veure si tens més sort una altra vegada! Salutacions i gràcies per deixar un comentari 😉 bon cap de setmana!